Քո ընկերները արդեն միացել են մեզ դու էլ սեղմիր լայք և միացիր մեզ

Posted by : Unknown

Ձեզ եմ տեղեկացնում որ պատրաստել եմ մի հավելված Mozila բրաուզերի համար :Ուրեմն այդ հավելվածի մեջ ներառել եմ մի շարք օգտակար կայքեր որոնց օգտագործել կլնի ձեզ համար ավելի հեշտ:

Հավաելվածում ներառել եմ :

*Հեռուստալիքներ
Հեռուստալիքներ բաժնում ներառել եմ հետևյալ ալիքները :
>Շանթ Tv
>Արմենիա Tv
>Հ1

*Համացանցեր Համացանցեր բաժնում ներառել եմ հետևյալ կայքերը:
>Odnoklassniki.ru
>Facebook.Com
>Vk.com
>Twitter.Com

*Էլ-պոստեր
 
Էլ-պոստեր բաժնում ներառել եմ հետևյալ կայքերը 
>Mail.ru
>Hotmail.Com
>Gmail.Com
>Yahoo Mail

*Խմբագրել նկարներ
Խմբագրել նկարներ բաժնում ներառել եմ հետևյալ կայքերը
>Avatan.Ru
>Pizap.Com
>Pixiz.Com
>Picmonkey.Com

*Լուրեր
 Լուրեր բաժնում ներառել եմ հետևյալ լրատվական կայքերը
>Tert.am
>Blognews.am
>Mamul.am
>Lurer.com
>Slaq.am


Ներբեռնելու համար սեղմեք այստեղ
Հուսով եմ որ ձեզ դուր կգա  Խնդիրների դեպքում գրեք ինձ stepan_sargsyan_99@hotmail.fr

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Սեղիր լայք և միացիր մեր էջին ֆեյսբուքում

Կարդացեք նաև...

Մեր խումբը Odnoklassniki.ru-ում

Ստատիստիկա

Կարդացեք նաև ...

Այլ կայքերում մեջբերումներ անելիս հղումը WwW.JptaBlog.BlogSpot.Com կայքին պարտադիր է © 2013 . Fourni par Blogger.

- Copyright ©  Ժպտա Բլոգ -Metrominimalist- Powered by Blogger - Բոլոր իրավունքները պատկան ում են Ստեփան Սարգսյանին : Բլոգի նյութերից օգտվելու կամ կրկնօրինակելու դեպքում JptaBlog.BlogSpot.Com հղումը պարտադիր է: ©2012-2013 թթ -